Cum a fost la Tulcea. O lansare de carte ce a depășit așteptările.

Precum anticipasem, emoțiile au fost mari. Însă așteptările mele au fost depășite de buna organizare a celor de la Casa Avramide, datorită cărora puteți viziona și dumneavoastră înregistrarea video a lansării.

În plus, domnul profesor Petru Șolcă a avut invitați distinși, printre care trebuie să-i menționez pe poetul Mircea Marcel Petcu și scriitorul Tănase Carașca. Vă mulțumesc, domnule profesor, pentru cinstea pe care mi-ați făcut-o fiindu-mi alături, dar și pentru că v-ați implicat atât de mult în organizarea evenimentului!
Lansarea s-a desfășurat într-o atmosferă demnă de cuvântul acasă. Și cum altfel să descriu felul în care m-am simțit la eveniment, decât prin câteva versuri?!

                        Printre ai mei, simțire, blajină îmbrățișare.
                        Surâs de nouă viață privind în amintire,
                        Căci ea sfios ne-nvață mereu despre iubire.





Comandați aici cartea "Aventuri de excursionist".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare