Despre primul meu roman. Cu mândrie!



Având în vedere croitoreala mea specifică, am îndrăznit să merg mai departe și să croșetez idei și trăiri și să le leg firul în primul meu roman. 
„Cusătoresele” aduce în prim plan probleme de comunicare din societatea de astăzi, subiecte tabu, nevoi negate și descoperiri filosofale. 
Este povestea unui bărbat care se deghizează în femeie și descoperă, infiltrându-se într-un grup secret condus de fosta lui prietenă, aspecte de viață nebănuite până atunci. 
Și pentru că, la rându-mi, îmi plac romanele polițiste, romanul "Cusătoresele" conține și mister, dar și o crimă.
Lansarea romanului va avea loc în cadrul Librăriei Humanitas de la Cișmigiu, pe data de 9 februarie ora 19:00.

Vă invit cu drag să îmi fiți alături!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare