Lansarea romanului “Cusătoresele”

Plecasem de acasă cu încurajări. Avuseseră grijă prieteni dragi să-mi amintească de minunăția ce mă caracterizează. Și totuși cuvintele pe care voiam să le adresez oamenilor prezenți la eveniment se agitau în mintea mea și simțeam cum îmi crește tensiunea cu cât mă apropiam mai mult de Librăria Humanitas de la Cișmigiu. Și deodată totul s-a calmat. De la radio au răzbit către mine următoarele versuri: “Tu mă vezi/ Mai frumoasă decât știu eu/ Mă faci să simt că sunt centrul lumii eu.”
Am luat cântecul drept un semn de încurajare și l-am lăsat să vibreze în interiorul meu pe toată durata evenimentului. Oamenii prezenți mi-au părut să se lase ghidați de aceeași melodie. M-am bucurat și le-am lăsat cuvintele frumoase să-mi liniștească emoțiile.

Le mulțumesc tuturor oamenilor speciali ce mi-au pășit pragul existenței! Fără voi lumea aceasta ar fi fost mai puțin frumoasă decât știu eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare