'Aventuri de excursionist/ Adventures of Tourists'


Am mers la librăria Humanitas Kretzulescu în căutarea unor cărți de adăugat la lista mea de citit. Înainte de a intra, soțul meu chiar m-a întrebat dacă mai am cărțile mele prin librării. I-am răspuns că nu prea cred că le voi găsi.

Am trecut, inevitabil, pe lângă raftul de cărți în limba engleză. Dar nici bine n-am ajuns la colțul dedicat scriitorilor români traduși în limba engleză că mi-am recunoscut unul dintre copii. Mare mi-a fost bucuria, nu vă mint. Mai ales că anul acesta se vor împlini patru ani de la lansarea ediției bilingve a Aventuri de excursionist/ Adventures of Tourists’. 

De nu aveți drum la librărie, cartea o puteți comanda de aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare