De ce ai devenit scriitor?


E ceva din întrebarea aceasta care te duce cu gândul că ai putea să alegi. Ei bine, eu nu am ales. S-a întâmplat că am ajuns scriitor publicat. Dar trebuie să menționez că înainte de acest statut, am fost (și încă mai sunt) un bun povestitor.

Cred că singura mea intervenție a fost să trimit emailuri la diverse edituri pentru a-mi propune operele spre publicare. Acesta este singurul meu rol activ din 'devenire'.

În timp ce textele... ei bine... eu cred că scriitorul este un mijlocitor. De fapt, este cel responsabil de mijlocirea întâlnirii cititorului cu povestirea.

Astfel încât, vin și scriu: nu am devenit scriitor. Am fost scriitor cu mult înainte să realizez că sunt. Se întâmplă, însă, că nu aveam nicio idee despre asta. Și cum este deja o vreme de când sunt convinsă de acest aspect, recunosc fățiș. Sunt.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare