Sărbătoare

Pe 9 februarie, se împlinesc doi ani de la lansarea romanului Cusătoresele.  
E drept că un astfel de moment trebuia sărbătorit, iar a dumneavoastră scriitoare n-a dorit să lase momentul să treacă neobservat.
Am lucrat la acest roman cu o pasiune devoratoare, pe care sper că cititorii au simțit-o. Am adunat în filele romanului tot ce am considerat mai important și vrednic de atenție.

Dar pe lângă tot procesul creativ, evenimentul de lansare a romanului îmi rămâne drept unul dintre cele mai emoționante momente din câte mi-a fost dat să trăiesc. Surprizele pe care le pregătisem pentru cei prezenți la lansare au fost depășite de surprizele cu care m-au cadorisit doamnele mele dragi.

Dacă nu ați citit încă romanul, acum este un moment la fel de bun ca oricare. Pentru că, până la urmă, tot ce-și dorește un scriitor este să fie citit. Fapt pentru care vă mulțumesc din suflet!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Arborele, de Emilia Muller

Tânără

La 5 ani de la lansare